Colours of my life

maanantai 25. maaliskuuta 2013

Tuparikortti ystävälle




Lähettänyt Tiia klo 18.25
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Tunnisteet: askartelu, itsetehty, kortti, tuparit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Blogiarkisto

  • ▼  2013 (17)
    • ►  toukokuuta (2)
    • ►  huhtikuuta (4)
    • ▼  maaliskuuta (11)
      • Virkistävä~omena~banaani~smoothie
      • Aura~mango~broileri
      • Iloista pääsiäistä!
      • Ruisperunarieskaset
      • Porkkanapiirakka ♥
      • Aamupalasia
      • Talven kauneuden ihastelua ♥
      • Tuparikortti ystävälle
      • Pääsiäispikkuleipiä
      • Maitopurkkilyhtyprojekti
      • KÄÄK! Ensimmäinen blogiteksti

Tietoja minusta

Tiia
Tarkastele profiilia
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.